AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

30 Nisan 2011 Cumartesi

BİRAZ DA ÇİZİM

Bu çizimleri 15 - 20 yıl önce yapmıştım. Bu ve daha pek çok çizimimle, el yapımı saatler üretiyordum. Çok da tutulmuştu.
Geçen yıl çok sevgili bir arkadaşım için çizimlerimi yeniledim. Bunca yıl sonra elektronik ortama geçtiler :) Gerçi scan edilince biraz renk kaybı olmuş ama yine de idare eder.







6 yorum:

  1. Ne diyeyim ben şimdi? Allah yeteneği verdi mi tam veriyor. Daha neler göreceğiz acaba? Merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. bunları siz mi çizdiniz vay be harikalar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. demek çizim yeteneğinizde var, harika resimler..

    YanıtlaSil
  4. 10 parmakta 10 marifet..çalışmalarınız müthiş.hayal gücünün sınırı yok sözü sizinle onaylanıyor :) ellerinize sağlık..
    iyi tasarımlar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Muhtesemler. Oldukca degil, cok basariliiiii. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?