AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

27 Nisan 2011 Çarşamba

ÇOK ÖFKELİYİM ÇOOOK

Ne kadar masum değil mi?
Değil, değil işte.
Alttaki resme bir bakın da acıyın bana.


Perdemin haline bakın, bakın ne yaptı küçük canavar.
Gece saat 10'dan sonra çıldırıyor. Mutlaka oyun istiyor. Hay hay, oynarız tabii seve seve. Top oynarız, saklambaç oynarız, kollarımız kan revan içinde kalana kadar boğuşuruz. Evet boğuşuruz el kadar bacaksızla, koca kangalmış gibi. Sırtına masaj yaparız, göbüşünü kaşırız. Patilerini ovarız..... Tâ ki, beyefendi tamam "çekilebilirsiniz köleler" diyene kadar.
Ama dün akşam oyunu biraz kısa kestik. Köleyiz möleyiz, ama bizim de arada sırada tv'de seyretmek istediğimiz bir film olabilir.... diye düşünmüştük.
Çıldırdı, koltukların altından, büfelerin üstüne fırıl fırıl döndü, atladı sıçradı derken perdelere taktı kafayı. Dur yapma etme demeye kalmadı, iki perdemi de bu hale getiriverdi. Öbür perde daha vahim halde. Sinirlerim onu da çekmeye elvermedi.
Allahım, niye bukadar çok seviyoruz bu bacaksızı. Ooooof of.

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun:)) Bizim de eller kollar delik deşik, koltuk kenarları berbat:))

    YanıtlaSil
  2. hay allah.başlığı okuyunca önce bir meraklandım.sayfanızı acıp ta yaramazı ğörünce inanın çoookkk ğüldüm.bizdede aynı şeyler oluyor canım.ama hiç kızamıyoruz nedense.bunun adı sevğidir herhalde...ğecmiş olsun..
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  3. oooo kötü olmuş gerçekten:(
    ama bilerek yapmamıştır ki:)))

    YanıtlaSil
  4. öyle masum öyle güzel uyuyor ki...kızmayın ona, tek istediği sevgi ve ilgi.

    YanıtlaSil
  5. bak şu yaramaza.yine de ne kadar da masumlar.

    YanıtlaSil
  6. Benimkiler kol bacak parçalamaz,Ankara olan kucaktan inmez,tekir pek kendini elletmez ama söz konusu perde olunca maalesef aynı durumdayız. O kadar da özenerek yaptırmıştım ki ... Şimdi iyice parçalasın İkea'dan alacağım yine yırtarsa hiç değilse içim yanmaz.

    YanıtlaSil
  7. ayy çok keyiflendim, bir tek biz değilmişizz:)) Biz çok şuımartmamışız bak böyle bu tekir cinsi:))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?