AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

12 Nisan 2011 Salı

ÇALIŞMA MASAM İŞGAL ALTINDA

Görüyor musunuz şu maymunu? Bayılıyor işime karışmaya. Meraklı turşucu. Biraz önce uyuyordu. Uyanır uyanmaz geldi. Bazen öyle fıttırıyor ki, çalışmaya ara veriyorum.





6 yorum:

  1. napsın sıkılmış oda:)ilgi istiyor anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  2. Derhal Etsy'de dükkan açmalısınız. Eksiğiniz yok fazlanız var. Yapın lütfen. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ah Sezobigo, O'nun gördüğü ilgiyi kimse görmüyor. Bir bilseniz. Şöyle örnek vereyim: Haluk maç seyrederken televizyonun önünden geçmem, derby maçında Uyku Bey'in topu büfenin altına kaçtı, bir baktım Haluk yerlerde sürünüyor topu almak için. Ben derseniz hepten köle. Oğlum odasındaki koltuğu kaptırdı, hazret orada uyumayı seviyor diye, Amerika'da şimdi, en az bizi özlediği kadar özlüyor Uyku'yu.
    Yani fena kaptırdık paçayı. :)

    YanıtlaSil
  4. Sağolun Nedret Hanım, Sesiber de Etsy'yi tavsiye etti. Biraz biriktireyim diyorum. Şimdi bir fırfırlı seri yapıyorum, onlar da bitince niyetim var.

    YanıtlaSil
  5. ayyy yerim ben onuuu ne şeker maşallah canım yaaa, bir ara sızmış sanki uyuyor, yorulmuş galiba masayı dağıtmaktan keşfetmekten, bu arada emek verdiğiniz güzellikler bir harika ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?