AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

29 Nisan 2011 Cuma

ŞEKER GİBİ KIVRIMLAR

Bunlar da şeker kıvrımlar :)



5 yorum:

  1. şeker kıvrımları da çok sevdim, gerçekten de şeker gibiler.

    YanıtlaSil
  2. Noblesse'ciğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bunlar daha da şahane. Ben size sık sık uğrar ''şahane''lerinizi yazar, hayran hayran seyreder, giderim. Yok ki söyleyecek başka sözüm:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. İlâhi Nedret Hanım. Gece vakti çok güldüm. Valla habire pohpohlanıp duruyorum, ayaklarım yerden kesiliyor. Birgün birisi bir ayar verecek, kendime geleceğim :))

    YanıtlaSil
  5. Böyle ürünler çıkacağını bilseler, polimer kil üreticileri yenebilir kil üretmek için tüm olanaklarını kullanırlardi. Belki bundan sonra akılları başlarına gelir.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?